Was het echt waar? Ik stond nog even te knipperen met mijn ogen en vroeg aan mijn collega of hij mij in de arm wilde knijpen. Auw, het is dus echt waar. Nee, ik heb het niet over het uitmuntende resultaat van Oranje maar over het feit dat wij (Alfa) voor de tweede opeenvolgende keer door Sprout zijn uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke accountantskantoor van Nederland. En in de overall score zijn we gestegen van een vijfde naar een tweede plek. Kortom, wij zijn natuurlijk apetrots en daarbij onze klanten zeer dankbaar dat zij zo positief over ons denken.
Waar hem dat in zit, dat is natuurlijk moeilijk te benoemen. In de eerste plaats denk ik een combinatie van onze mensen en de cultuur van onze organisatie om dienstbaar en bescheiden te zijn. Tussen die twee bestaat een chemie die werkt, net zoals op het veld bij Oranje.
Waar hem dat in zit, dat is natuurlijk moeilijk te benoemen. In de eerste plaats denk ik een combinatie van onze mensen en de cultuur van onze organisatie om dienstbaar en bescheiden te zijn. Tussen die twee bestaat een chemie die werkt, net zoals op het veld bij Oranje.
1 reacties:
Hi Fouk,
Proficiat met jullie fraaie vermelding. Dit soort onderzoeken is des te waardevoller, omdat men je klanten gewoon 'in het wild' vraagt hun tevredenheidsgevoel aan te geven. Toch iets anders dan een enquete die je zelf organiseert.
Je begrijpt dat ook Reeleezee zeer in zijn nopjes is met onze 22ste plek overall. Daarmee scoren we als softwareleverancier veruit de beste plaats, maar het aardige is dat we daarmee in het klassement terecht komen tussen de grotere accountantskantoren. Die scoren hogere klantencijfers dan de softwareleveranciers voor tevredenheid, met Alfa als prima voorbeeld. Toch mooi dat Reeleezee zich nu ook in dat gezelschap mag nestelen wanneer het om tevreden klanten gaat (na Alfa, maar riant voor GIBO, BDO, Deloitte . Mazars en Ernst & Young.
Een collegiale waarschuwing: wij mikken ook op die eerste plaats!
Groet
Jan
Een reactie posten